אגמון המשלב צפרות – רשימה שחייבים להכיר בישראל


צפרות היא אחת הדרכים המתגמלות ביותר לצאת וליהנות מהטבע; במיוחד שעושים זאת בסביבת אגמון מדהים, אם זה לא מספיק, אז כדאי לדעת שיש למדינה שלנו להציע כמה כאלה. להלן המקומות המובילים בישראל עבור צופי הציפורים >>

אגמון החולה

אגמון החולה הוא פעילות מהנה עבור כל המשפחה ובכל הגילאים. בזכות הנוף המדהים, הלמידה הרבה שכל אחד יכול לחוות במרכז המבקרים, השכרת הרכבים והאופניים שמאפשרים לגלות את האטרקציה בדרך יעילה ומיוחדת, הגן הבוטני בעל יותר מ- 100 סוגים שונים של צמחים ועוד כל כך הרבה אפשרויות ששווה להגיע.

ואם מישהו לא שמע על אזור החולה, כדאי לו לדעת שבאתר ניתן ליהנות מחווית צפרות שהיא דבר מדהים בפני עצמו גם אם הוא לא חובב צפרות מושבע. בקיצור – החולה יכולה להיות האטרקציה המושלמת ליום בילוי והיא ללא ספק פנינה מדהימה בצפון.

אגמון פולג

בלב השרון, במושב אודים הסמוך לנתניה (העיר), נמצאת לה מחצבת כורכר נטושה שמלאו בה מי גשמים, או בשמו אגמון פולג. באטרקציה ניתן ליהנות ממסלול הליכה קליל שאורך כק"מ וחצי, אגם ירקרק במרכז האתר שמושך אליו בעלי חיים מדהימים, עגלה באגם  פוד טראק מדליק שנמצא בפריים לוקיישן של המקום ותצפיות רומנטיות – אם מישהו לא הבין, מה שצוין כאן זה רק חלק קטן מהסיבה למה שווה לבקר.

אגמון חפר

פארק אגמון חפר שבעמק חפר מתיישב על שטח שבעבר היה בריכות דגים של קיבוץ עין החורש שבמרוצת השנים הקיבוץ נטש את הבריכות בגלל ירידה בענף הדגים. 

היום, השטח שהוא כ- 300 דונם הפך למסלול קליל עבור משפחות וחובבי צפרות שישמחו לגלות שבעלי הכנף עשויים לספק חוויה מדהימה והזדמנויות צילום מושלמות.