קניון האמירויות – חווית קניות ואטרקציות לכל המשפחה


קניון האמירויות הוא בלב ליבה של דובאי והוא הקניון השני בגודלו בעיר (אחרי קניון דובאי). המרכז הרב-מפלסי נחשב לאחד היעדים המבוקשים ומושך אליו מבקרים בזכות מגוון עצום של חנויות (630 חנויות!!!) בינלאומיות ואטרקציות פנאי, החל מחנויות אופנה, קולנוע ברמה גבוהה, מסעדות ועד תיאטראות ואתר סקי מקורה.

קניון האמירויות - מה רואים?

בעזרת 4 המפלסים של הקניון אפשר ליהנות מכ- 630 חנויות בינלאומיות (וואו!!!) וכ- 90 מסעדות. חנויות כמו הארווי ניקולס, סופרמרקט של קרפור, אאוטלט של אפל, לצד בתי אופנה כמו שאנל, קרטייה ודולצ'ה וגבאנה. ניתן לבלות גם בקולנוע עשיר, תיאטרון קהילתי ואזור המיועד עבור הילדים של מג'יק פלאנט. גולת הכותרת של הקניון הוא סקי דובאי, אתר סקי מקורה הכולל מסלולי שלג ואזורי משחק לכל המשפחה.  הינה מה שרואים בקניון >>

קניון האמירויות – חנויות יוקרה

מבנה מפואר דמוי ארמון מפואר זה מספק מעל ל- 80 מותגים של הסטייליסטים המפורסמים בעולם כמו: גוצ'י, הוגו בוס, אמפוריו ארמני, גס (Guess), ג'ורג'יו ארמני, פראדה, ג'ימי צ'ו, בוטגה ונטה, שאנל, סן לורן, מייקל קורס, לואי ויטון, 

למי שיכול פחות להשקיע בעולם הזוהר, תמיד אפשר "להתפשר" ולרכוש בחנויות ברמה כמו זארה, H&M, מאסימו דוטי, אלדו, הוליסטר, טומי הילפיגר, לוי'ס, טומס, נאוטיקה, גאפ, מנגו, אמוגה, נקסט, פול אנד בר (Pull & Bear) ולקוסט.

קיר טיפוס

אתגר קיר הטיפוס הוא אחת הפעילויות המרתקות שאפשר לעשות בקניון האמירויות. פעילות מעולה עבור מבוגרים, ילדים ונינג'ות בפוטנציאל. ואין מה לדאוג, הפעילות מגיעה עם כל הציוד הנדרש.

מידע חשוב:

  • ממוקם בתוך Go Sport.
  • מחיר לאדם- החל מ- 40 דירהם (AED).

מג'יק פלאנט

מדובר מקום בילוי מדהים לכל המשפחה ואם בילדים עסקינן, אז המקום הזה הוא גן עדן עבורם. ניתן לשחק במשחקי וידאו, טרמפולינות ומתנפחים שונים. אטרקציות נוספות כוללות מכוניות מתנגשות, שולחנות ביליארד, גולף מקורה, באולינג, אסטרו בלאסטר ומגוון סימולטורים (למידע נוסף >> לחץ כאן).

לפגוש את הפינגווינים ב קניון האמירויות

לא צריך לטייל באיזה מקום מבודד שממוקם בקצה העולם רק כדי לפגוש פינגווינים, אולי הרבה אנשים ירימו גבה, אבל באמצע נווה המדבר הלוהט – בסקי דובאי, שבקניון האמירויות עצמו אפשר לפגוש את היצורים המתוקים הללו, הזדמנות שכדאי לקחת ב- 2 ידיים ולבקר אותם. אם זה לא מספיק אז בסקי דובאי כמובן שאפשר גם לעשות סקי, סנובורד, ללמוד לגלוש ועוד שלל אטרקציות מדהימות ששווה להגיע בזכותן (למידע נוסף >> לחץ כאן).

קולנוע ווקס (Vox)

הקולנוע בקניון האמירויות מציע מגוון סרטים משוברי הקופות הגדולים, וכל זאת באמצעות טכנולוגיה ונוחות מהמתקדמים בעולם. בזמן שמבלים יחד עם חברים ובני משפחה הקולנוע מציע חוויה מושלמת של צפייה (חלק בשילוב טכנולוגיית 4D). בזמן הצפייה אפשר ליהנות מאוכל איכותי.

בנוסף, קיים אולם VIP, המציע אזור טרקלין לבילוי עם חברים. עם מספר מושבים מוגבל ופרטי. המושבים מיוחדים עד כדי כך שמושבי הכורסה הופכים את זמן הקולנוע לחוויה בלתי נשכחת בדובאי, זהירות לא להירדם! (למידע אודות הסרטים הזמינים, לחץ כאן)

גלידת מגנום

אחת האטרקציות החדשות בקניון האמירויות בדובאי היא חנות מגנום החדשה שנפתחה מול בתי הקולנוע, הראשונה באיחוד האמירויות הערביות! בר גלידה מגנום בהתאמה אישית על ידי בחירת הגלידה וציפוי השוקולד (שוקולד מריר, חלב או לבן). ולסיים את היצירה עם 3 תוספות מתוך מבחר מעניין, כמו קראנץ' של פטל, שוקולד ואפילו צ'ילי!

מידע חשוב:

  • ממוקם מול בתי הקולנוע VOX
  • מחיר לגלידה – 25 דירהם (AED).

המסעדות הטובות ביותר בקניון האמירויות

הינה 5 מסעדות שנחשבות לטובות מאוד בקניון ושווה לבקר בהן:
  •  טקסס דה ברזיל (Texas De Brazil) – רשומה כמסעדה ה- 126 הטובה ביותר בדובאי כולה (לשנת 2020), מתוך 7,666 מסעדות וזכתה בתעודת הצטיינות מטעם Tripadvisor ב- 3 שנים. התפריט מציע מגוון בשרים על האש ממוצא ברזילאי (קיים גם חלאל וללא גלוטן).
  • אפרס (Apres) – פאב / מסעדה בסגנון אירופאי המגישה מנות מהמטבח האירופאי מסורתי החל מפיצה ועד ארוחות ערב בסגנון בשר טורקי. ממוקמת בקפידה למרגלות המדרונות המקורים של סקי דובאי.
  • אולאה (Olea) – מסעדה בסגנון מזרח תיכון, טורקי ונחשבת לאחת האפשרויות הטובות בקניון האמירויות. זכתה מספר בתעודת הצטיינות שהאחרונה שבהם הייתה בשנת 2019.
  • שבטים (Tribes) – טעמים מסורתיים מיבשת אפריקה המתוארכים לתקופת השבט. איי התבלינים במזרח והצרפתים במערב, יחד עם ההולנדית בדרום והטעמים הערביים בצפון תורמים כולם להפיכתה לאחת המסעדות המבוקשות ביותר שיש בדובאי (קיים גם בקניון דובאי).
  • PF Changs – מטבח בסגנון אסייתי ונחשב מבין הטובים בתחום המנות הסיניות, וייטנאמיות וקנטונזיות (אזור בסין). המקום זכה בכמה תעודות הצטיינות ובמקום 7 מבין כל המסעדות בדובאי, זוהי בהחלט אפשרות נהדרת!

כמה זמן נדרש לביקור בקניון האמירויות?

עבור חובבי הקניות זה בהחלט יכול להיות גן עדן, בטח אם חובבים קניות של מותגי יוקרה. הזמן הממוצע הוא כ- שעה וחצי עד שעתיים, אך בהחלט אפשר לבלות הרבה יותר במידה ומתיישבים באחת המסעדות, עוצרים בסקי דובאי, קיר הטיפוס, מג'יק פלאנט או הולכים לסרט בקולנוע – ועבור כך יידרש עוד כמה שעות נוספות.

 סיור וירטואלי בקניון האמירויות: 

טיפים שכדאי לדעת לפני:

  • החניה בקניון היא בחינם בשישי ושבת ובארבע השעות הראשונות של כל ביקור.
  • הקניון נגיש עבור כיסאות גלגלים, בנוסף ניתן להשכיר כיסאות גלגלים בדלפקי שירות הלקוחות.
  • רצוי להגיע עם נעליים נוחות ולא להתפתות לכפכפים, יש הרבה הליכה במקום.
  • לא תמיד המחירים הם הזולים ביותר, כדאי לשים לב ולעשות "סקר" מחירים קטן.
  • עמדות טעינת סמארטפונים זמין בכל שולחנות שירות הלקוחות בחינם.
  • ניתן לשכור עגלות תינוקות דרך קידי קרוזר.
  • פינות ישיבה לאמהות להאכלה ולהחלפה זמין בשירותים.
  • אינטרנט אלחוטי (Wi-Fi) חינם זמין בכל רחבי הקניון – #Free_Mall_WiFi.
  • מרבית היצרנים לא יכבדו אחריות אם המוצר לא נרכש בישראל.
  • כדאי לשים לב ולא לתת ערבון של דרכון או כרטיס אשראי. דרכון לא נותנים כי יכולים לגנוב אותו.
  • במידה ומזמינים מונית – רצוי לנסוע רק במוניות רשמיות, שהגג שלהן צבעוני ולדרוש הפעלת מונה.
  • במידה וממירים כסף או צריכים  מזומן – כדאי לספור את הכסף בדלפק לפני העזיבה את הצ'יינג', או למשוך כסף מכספומט באמצעות בכרטיסי אשראי.

מידע כללי על קניון האמירויות

שעות פתיחה:

פתוח מדי יום, החל מהשעה 10:00 בבוקר ועד השעה 00:00 בלילה.

יצירת קשר:

כתובת:

 Sheikh Zayed Rd – Al BarshaAl Barsha 1 דובאי, איחוד האמירויות הערביות.

דרכי הגעה:

רכבת (מטרו) – ירידה בתחנת קניון האמירויות.
אוטובוס – קו 81, 93 ו- F29, עוצר בסמוך לקניות האמירויות.
רכב פרטי – באמצעות Waze (לחיצה על הקישור תוביל ליישומון ותתחיל בנסיעה), לציין קניון האמירויות. החניה בקניון היא בחינם בשישי ושבת ובארבע השעות הראשונות של כל ביקור.

עלויות:

 חינם, ללא עלות.

האתר הרשמי:

מתי כדאי לבקר?

עם המיזוג וקורת הגג, את הקניון ניתן לבקר בכל ימות השנה ללא הגבלה לתנאי מזג האוויר – בימי הקיץ החמים זוהי ללא ספק בריחה נהדרת מהחום הלוהט של האזור. עבור האטרקציות השונות, כדאי להגיע בשעות הבוקר המוקדמות או הערב המאוחרות לישיבה על קפה חם.

מותאם עבור (גילאים):

כל המשפחה.

עוד אטרקציות בדובאי