המקומות הכי שווים בפריז לתמונות מושלמות באינסטגרם


פריז ידועה כעיר האורות ועיר האהבה. ייחודית ביופיה וההזדמנויות לתמונות מהממות בה הן אינסופיות. אוהבים את האינסטגרם ומשתמשים בו כהשראה לתמונות? אתם תתאהבו במדריך הזה. כאן תוכלו למצוא את כל המקומות הכי שווים בפריז.

טרוקדרו

כשחושבים על המקומות הכי אינסטגרמיות בפריז, רבים יציינו את טרוקדרו, ומסיבה טובה! אם מחפשים את הנוף הטוב ביותר של מגדל אייפל, בהחלט צריך לבקר בטרוקדרו, גם אם יש יום אחד בלבד בפריז זה בהחלט אחד המקומות הכי שווים בפריז!

יש אינספור זוויות שונות שניתן לצלם כאן כמו כיכר טרוקדרו, גרם המדרגות הגדול, גני טרוקדרו, מזרקות הקרוסלה ליד שדרת ניו יורק או עץ הדובדבן (אם מבקרים באפריל) אז זה הזמן להיות יצירתיים!

קרוסלה ליד טרוקדרו

ניתן למצוא קרוסלה סופר חמודה ליד טרוקדרו ואם כבר נמצאים באזור, כדאי לעצור לכמה תמונות. הקרוסלה ממש פוטוגנית כשלעצמה אבל הבונוס הוא שאפשר לקבל גם את מגדל אייפל וגם את הקרוסלה באותה המסגרת, מה שבהחלט הופך אותה לאחת המקומות הטובות ביותר לאינסטגרם או פייסבוק בפריז.

הלובר

ללא ספק נחשב בעיני רבים כמוזיאון לאמנות הטוב ביותר בעולם, ואולי היפה ביותר – הדבר היחיד שכולם יכולים להסכים עליו הוא שהלובר הוא אחד המקומות הכי שווים בפריז והטובים ביותר לצילום.

שילוב האדריכלות הקלאסית של בניין המוזיאון הראשי, יחד עם פירמידות הזכוכית המודרניות הופכות את הלובר לנושא מעניין לצילום.

מוזיאון הלובר בפריז

נוטרדאם

קתדרלת נוטרדאם המפורסמת היא לב פריז, סמל לצרפת, הבניין הפופולרי ביותר, ותכשיט גותי. לאחר השריפה באפריל 2019 כבר לא ניתן לבקר בקתדרלה, עם זאת, החזית האייקונית עם מגדלי התאומים עדיין עומדת. למרות שלא ניתן להתקרב אליו, עדיין אפשר לצלם תמונה מהרחוב.

קתדרלת נוטרדם

שער הניצחון

שער הניצחון הוא אחד מציוני הדרך האיקוניים הלאומיים החשובים ביותר בצרפת והוא בהחלט צריך להיות ברשימת המקומות הטובים ביותר באינסטגרם בפריז. המיקום הטוב ביותר לצילום הוא מהשאנז אליזה.

בזיליקת הלב הקדוש (סקרה קר)

בזיליקת הסקרה קר שממוקמת ברובע ה- 18 בפריז, היא אחת הנקודות הגבוהות ביותר בעיר, ומציעה את הנוף החינמי הטוב ביותר של פריז, ובדיוק בגלל זה היא נמצאת ברשימת האינסטגרם הטובות ביותר.

דיסנילנד פריז

דיסנילנדהוא בדרך כלל לא הראשון שעולה בראש כשחושבים על המקומות הכי אינסטגרמיים בפריז, אך מכיוון שהפארק כולו ממש יפה והוא מלא בהזדמנויות צילום נהדרות, שווה לגמרי להכניס אותו לרשימה!

למי שיש יותר מיומיים בעיר האורות כדאי לו לא להחמיץ את ההזדמנות לבלות יום שלם בדיסנילנד: המקום הכי מאושר על פני כדור הארץ! הבניינים הצבעוניים והגנים היפים מעניקים תפאורה יפה לצילומים, שלא לדבר על טירת היפהפייה הנרדמת באמצע הפארק!

חומת אהבה במונמארטר

חומת האהבה היא חומת אמנות הממוקמת במונמארטר, ממש מחוץ לתחנת 12 אביס. חומה זו מפורסמת בכך שהמילה "אהבה" כתובה בכל שפה. כיף לחפש את השפה שלך ולהכיר בשפות אחרות שאתה מכיר.

לה גרנדה רואי

במשך רוב ימות השנה, ממש מחוץ לשערי גני טווילרי, בקצה קונקורד, מוצאים את גלגל הענק הגדול ביותר בצרפת, לה גרנדה רו. למי שבסדר עם גבהים הוא הולך לזכות באחד התצפיות הטובות על כל פריז, כולל מגדל אייפל וגם עין הציפורים של הטווילרי. מי שנשאר למטה, בהחלט יוכל ליהנות מרקע מעניין של גלגל הענק בעיר.

גני טווילרי, פריז, צרפת

פאלה רויאל

לא רחוק מהלובר נמצא פאלה רויאל (Palais Royal), שנודע כאחד המקומות האינסטגרמיים בפריז. זו תערוכה קבועה עם 260 עמודים בשחור-לבן איקוניים.